Sevgili anneler 3 ay önce anne oldum.geç gelen bir kızımız oldu çok şükür rabbim her kim diliyorsa nasib etsin. Doğumumdan yaklaşık 20 gün sonra falan böyle bi düşünceye kapıldım vicdan azabı çekiyorum kızımla yalnız kaldığımızda ona bakıp ağlıyorum içim yanıyor yüreğim parçalanıyor hergün aynı düşünce .derdim annesi babası olmayan çocuklar sebebi her ne olursa olsun annesiz veya babasız kalmış kuzular 😭 kızım uyandığında yanında biz olmayınca ağlıyor korkuyor bi an bizi görünce nasıl seviniyor nasıl çaresiz bize muhtaç 😭 ya onlar acaba ağlayıpta seslerini duyuramadıkları oluyormudur korktuklarında annecim ben burdayım diyen bi ses … allahım sen bir yol göster aklımı kaybedecem