Bsr Sbhthll Sbhthll kimyonu araştırmanı tavsiye ederim özelliğini bilmeyen insan yoktur doktorda :) kimyonun gaz giderici özelliği ve süt arttırıcı yönü var :) ayrıca biber salçası yani kırmızı biber salçası kullanada bilirsiniz. Sonuçta biber veriliyor salçasıda doğal haliyle kullanılıyor ama tuz bal ve agır baharatlar tabiki 1 yaş sonra :)
Bsr Sevdadoga vallaah inan benim oğlumda böyle artık sinir sistemim kalmadı devamlı ağlar oldum ne uyuyor ne uyutuyor nede duruyor ce karnında devamlı bir guruldama sesi dişte cıkartıyor zor vallaha allah yardımcımız olsun canım
Sevdadoga Bsr doktorumuz bugün nurse harveys ve biogalia kullanmamızı söyledi bakalım bide onları deneyeceğim 🤷♀️
Bsr Sevdadoga biz doğdugu günden beri kullanıyoru ikisinide bi nebze işe yarıyor gibi ama çom etki etmiyor yinede 🤦🏻♀️ Gaz ilscını bıraktırdı bize ama biogiaya devam ya inşallah size çok iyi felir
Bsr Sbhthll eger kırmızı kapya bibere alerjisi yoksa 3 gün kuralıyla denendiyse salçasını kullanabilirsiniz.. birannebirece diye instg adresi var ordan bakıp öğrenebilirsiniz :)
Ftsshknn Sevdadoga gaz oldugına emınmısınız belkı kabız olmustur benım kızımda oyle ıkın ıkındı kabız oldunu fark ettm
Sevdadoga Ftsshknn annesininaslani sanırım alerjiden kaynaklıymış karın ağrısı ve sindirim problemi yaşıyormuş sanırım. Bronşiolit olmuştu bu yıl mevsimsel alerjiden şüpheleniyordu doktorumuz alerji ilaçları kullanıyorduk. Bu süreçte tadımlar yaptırmıştım sanırım ilaçlar baskı altında tutmuşlar ilacın bir tanesini bırakmıştık. Bugün armut muz püresi yedirirken yanağına biraz sürmüştüm orası koşardı kabardı yanık gibi oldu resmen. Ondan sonra anladım. Gazdan ziyade karın ağrısı ve sindirim problemi çekiyormuş. Sanırım ya armuta ya muza alerjisi var. Belki sizlerde de gıda alerjisi bu tarz etki yapabiliyordur. Ben yüzüne sürmesem hiç döküntü kızarıklık yapmadı. Yanağımda 5 dk durunca tepkime oldu
annesininaslani Aynı bizim durum canım dediğin gibi bende gün kurusu veriyorum kabız olmasın diye bende dün ondan şüphelendim kuru sancı mi yapıyor ki dedim doğduğunda bunkadar gazı olan bi çocuk değildi şimdi çok felaket ıkınıyor
annesininaslani Sevdadoga çok garip muz ve armut alerjisi ilk defa duydum bizim süt ürünlerine var onları yedirmiyorum zaten onu yeme bunu yeme ne yiyceklerse bende bilmiyorum eskiden böyle şeyler yoktu yada vardı bilinmiyordu
Ftsshknn annesininaslani aynen oyle ben kuzıma 3 aylıkken armut tatdrdım rlma olsn hıc ole seyler gormedmm mesala bızım kızda yogurda mayaladım yogurt yıyınce karnında benekler oluyrdu ama sımdı hazır yogrt verıyrm ona yapmıyor mesela labne verıyorm ona yapmıyr mesela
bartumeryem Sevdadoga merhabalarr aynı dertten muzdaripim ek gıdaya gectik gecelı belırlı bi gıda yok her gün gece gaz sancısından uyuyamıyorum saat bası aglayarak uyanıyo kasıyo kendını gaz damlası kullandıgımız halde