efelim bugün 3 aylık oldu kızım. 2 aylık kontrolünde doktorum 4 4,5 saatte en geç emzir demişti uyandırmadan alıp emziriyordum. Son 2 haftadır gece emzirmeye aldığımda emmiyor, uyandırmaya çalıştığımda ağlayıp uyumak istiyordu. İşkence ediyormuşum gibi geliyordu. Ben de burda arkadaşlara danıştım geneli kendi uyanınca emzir, acıkınca ağlar dedi. 3 gündür uyandırmıyorum ama yine de tedirginim. Çünkü kesintisiz 6 7 saat uyuyor acaba fazla mı diye düşünüyorum. Mesela dün gece 11buçukta uyudu sabah 7de ben uyandırdım. Bütün gece acıkmamış mı oluyor anlamıyorum. Tabi ben gece sürekli uyanıyorum tedirgin olduğum için acaba duymadım mı diye. Gece uykusuna geçmeden önce çok uzun emiyor. Bu akşam 10buçukta memeye aldım 12ye kadar emdi, 12de yatırdım. Şimdi bilmiyorum ne zaman uyanır. Hala kararsızım uyandırıp uyandırmamakta, çünkü acıkınca ağlayan bir bebek değil. Saate bakıyorum, acıkmıştır deyip alıyorum memeye emiyor. Sadece uykusu geldiğinde ağlıyor. Ben de bilemedim. Malum durumlardan dolayı doktora da gidemicem, bilmiyorum yani ne yapacağımı. Herkes bırak uyurken uyusun diyor.