AnneBebek1 elifugur Canim bende sezeryan oldum hatta ilk gun sütlü corba içmiştim gazdan olucektim nerdeyse hemen igne vurdular serum verdiler birde esim hep sırtıma masaj yapıyordu cok iyi geliyodu bol bol yürü 😊
birnarsever elifugur Bol bol yürü canım yürümek çok iyi geliyor. Sakın yatma sürekli 30 dk da bir yürü yoksa gaz sancısı çekersin.
AdaDefnemm elifugur dogumdan hemen sonra bana rezene vermişlerdi hem süt hem gaz icin cok iyi gelmisti bana
Menekseserra1 elifugur canım bende sezeryan oldum 9 gün oldu bol bol yürü gazın kolay çıkıul ozaman önce zorlanıyorsun ama sonra hafifliyor Gerçekten 👍🏻
Tahirhamzademir 1 ay önce doğum yapan yengeme doktoru bol bol nescafe içmesini söylemişti. Deneyin istersenizz
Biricikhikayem Ben bol nesacfe ve bitter çikolata yemiştim. Hem narkozu kolay atayım hem ağrım olmasın diye. Gaz içinde lavman yaptılar.
gokalp06 elifugur bol yürüyüş ve bol bol komposto iç. Sütünü çok güzel arttırıyor ve tuvalete gitmene de aşırı kolaylık sağlıyor.
Durukaninannesi elifugur Canım kahve iç ben kahve sayesinde gazimi çıkarttım hatta benimle beraber doğum yapa bir bayan daha vardi oda çıkartamıyordu kahve onerdim önün sayesinde rahatladı hem narkozu atmana yardım eder birde klozete oturabildigin kadar otur o pozisyonda daha rahat çıkıyor gaz
Prensinannesii06 elifugur ben hastaneden çıkçağımız gün son saatlerde çıkarabildim gazimi bol bol yürü sana tavsiyem katı yiyebilirsin diyorlar ama 1 hafta sıvı tüket bana hep süt olsun katı ye biraz dediler kabız oldum çok zor oluyor dikişlerle
Kevser61 elifugur merdıven ın cık felaket rahatlıyorsun baska turlu cıkmıyo o gaz. Ben delı gıbı odanın ıcınde dort donmustum ama cıkmamıstı. Doktor 1 gun sonra gormeye geldıgınde ben senı boyle taburcu edemem demıstı. Hastanede merdıvenlerden bı asagı bı yukarı cıkmıstım anca rahatlamıstım baska turlu cıkmıyor
Katipmoms elifugur dayan ilk gün zor gececek yürü bol bol Hepsi gececek hiç üzülme dayan Allah yardımcın olsun hayırlıs ugurlu olsn 🙏