Cnprtk neden kavanoz maması canım bence kesinlikle vermemelisin. Kendin yap. Hem içeriğini bilirsin hem elde yapmak insani oyalıyor keyif veriyor. Ben oğluma hiç almadım yedirmedim. İçeriğini araştır sende iyi olmadığını göreceksin. Daha çok küçükler, ilerde zaten hazır şeyleri sevip isticekler o yüzden şimdiden alismasinlar. Bağışıklık sistemleri sağlam olsun. Yine de senin fikrin tabi