Doğduğundan beri hep öyle yapıyorum sorun olmadı kalça ultrasonundan çok önce sağlık ocağında ebe önlem olsun diye çift bez takın demişti de ben bi 20 gün çift bez taktım internette bakincada az kalça çıktığı olanlarada çift bez takın diyormuş doktorlar