Cnprtk 5 aylığız. Oda sıcaklığı 22-23 derece ama yine de sıcak yatağından kalkınca giydirmek gerekir değil mi ? Sıcak olur mu bebeğe acaba ?
Deletedmom115 Cnprtk Ben giydiriyorum alışkanlık olmuş bende. 1 saat falan o yelek durur sonra çıkarırım.
Aysegul1910 Cnprtk ev doğalgazlıysa zannetmiyorum canım çok terliyorsa üstünü incelt öylede hasta olur ☺️ Benim oğlumda çok terlerdi üstünü ince giydiriyorum kalktığında eğer terliyse sırtına mendil koyuyorum
Humus Cnprtk ben hep gıydırırım cnku uykudan kalkınca ev sıcak olsa bıle uyku dan uynınca bı usume gelır bana. Onada gıydırırım bakarkm ellerı soguk olur bıraz. Isınınca cıkartırım.
Minomm Başlığı görünce sorulan soru o kadar sıcak ve samimi geldi ki cevap vermek istedim :) Bende bi şekilde o yeleği giydiriyorum evet.. Ince veya kalın bi yelek duruma göre tabi
titizanne Oda sıcaklığı 23 24 arası genelde o yüzden ne kızımda ne de oğlumda pek giydirmedim çok nadir ince giydirmişsem ensesine ve burnuna bakarım soğuksa giydiririm
Cnprtk Humus yani bende kendimden pay biçiyorum. Ev ne kdr sıcak olsada biz bile kalkınca üstümüze bişi alıyoruz
Mom107 Cnprtk sadece kışın kahvaltı süresince giydirdim oda yarım saat yataktan kalkınca üşümesin diye sonra günlük kıyafetlerini giydiriyordum şimdi giydirmiyorum
Kevser61 Cnprtk yatakdan kalkınca bıraz usuyo sankı elı ve burnu soguk oluyo ev sıcak olsa bıle bı sure ısınamıyo kızım. Oyuzden ben gıydırıyorum
Burcu35 Cnprtk Gündüz uykusundan kalkınca giydiriyorum çünkü yatarken üstünde örtü oluyor uyanınca örtü gidiyor haliyle insana bi titreme üşüme gelir mantığıyla giydiriyorum 😂
Deletedmom118 Cnprtk ben giydiriyorum, istediği kadar sıcak olsun ev insan yataktan kalkınca bi üşüme oluyor 🤒
Sumre0681_ Cnprtk ben hep giydiriyorum yeleğini yatarken çıkarıyorum kalkar kalkmaz giydiriyorum sonuçta yatağın sıcaklığından çıkmış oluyor ürpermesin
AselimmmDurum Cnprtk ben giydiriyorum ya rahat edemiyorum nedense hep üşüyor gibi düşünüyorum oysa ki ev sıcak ben kısakollu ile geziyorum ama kızımı kat kat giydiriyorum örgü yelek değil ama diğer yeleklerden giydiriyorum annem kızıyor eriticen çocuğu diyor bana 🙄
Defnemm22 AselimmmDurum sende biraz dikkat et canım daralmasın çocuk yani evin sıcaksa okadar giydirmene gerek yok üşüyorsa eli yüzü göğsü soğuk olur zaten ben yarım kollu zıbın ve üstüne biraz kalın penye giydiriyorum okadar uyanıncada yelek
Ece_cavus2019 Bende giydirenlerdenim beşigin in yanında hazır durur zaten kalktığı gibi geçiririm sırtına bazen biz bile kalkınca biseyler atıyoruz üstümüze
Mirayimran Cnprtk ben yeleği illa giydiriyorum gün içinde yatarken çıkarıyorum kalkınca ilk işim onu giydirmek oluyor