Iremkocer Doğduğunda avent soothie tutmuştu benim kızım o yırtılınca birdaha tutmadı🤦🏾♀️ aventin tüm serisi, nuk, kesin tutar dedikleri Bibs emziği bile tutmadı. sonra bir gün ben eşime hamilelik haberi vermek için bir kutu hzırlamıştım onda bebedorun ucuz bi emziği vardı onu verdim tuttu🤷🏽♀️
Kiraz uçlu emzikmiş. Denemek isteyen varsa damaklı damaksız düz hepsini denemiştim benim minik bunu tuttu. Çokta iyi oldu😬 Tek sıkıntı diğer emziklere boşuna paraları saçmışım🤣