Bebeğim 4 ay 5 günlük doğduğundan beri denemediğim emzik kalmadı hiçbirini tutmadı öğürüp atıyordu sürekli. Eşimle de emzik kavgası yapmıştık artık gizli gizli alıp deniyordum 😂 emziğe alıştırmayı bu kadar kafama takmamın sebebi gündüz hiç uyumuyor uyusa bile 10 dk maksimum sürekli meme aşkı heryerim ağrıdı koptu memelerim sündü 😂 1 aydır pes etmiştim hiç denemiyordum ve hatta emziklerin hepsini kaynatıp kaldırdım. Bugün artık hiç uyumayınca canıma tak dedi. Bi deniyim belki alır dedim. Yatakta oynaşırken gülerken emziği eline verdim ağzına götürdü çıkardı baktım hoşuna gidiyor ben verdim ağzına emziği hop cok çok emziği aldı emmeye başladı. Ve bugün uyumayan bebeğim gündüz 2 kere 1 er saat uyudu şaka gibi mutluluktan ağlıcammm 😂 ilk defa bugün kızım ağlama demeden yemek yapabildim 🥰🥰 var mı 4 aylıkken emziğe alışan 😂