Merhaba sevgili anneler,
6 ay 20 günlük ve galiba büyüme atağı geçiriyor kendi kendine oluşturduğu uyku düzeni bozulmuş gibi sürekli uyanıyor ve gün içerisinde bağırmaya başladı. Dışardan birisi duysa çocuğuma birşey yapıyorum zanneder resmen çığlık atar gibi 🤦🏻♀️ Bu durumu yaşayan varmıdır veya sizin büyüme ataklarını nasıl ve ne gibi sürede atlatınız? Değişen birşey oldumu bebeğinizde?
Şimdiden bilgileriniz için teşekkür ederim 🙏🏻