Yazilimcianne benim bebeğimde 3 aylık bir bucuk 2 aydır mukuslu kaka yapıyor. Şöyle gelişti durumumuz. 40 ı cıktıktan sonra cok huysuz bir bebek oldu uykuları cok bozuldu reflü sorunu yasıyorduk sanırım. Doktora gittim ve herseye normal dedi. Süt ürünlerini kesersem reflü sorunu varsa belki ortadan kalkabilir dedi bi kac hafta denedim ve sanki nefes alıp verişi daha iyiye gitti. Ama eşimin israrıyla süt ürünlerini tekrar tüketmeye başladım. Gazı vardı sürekli biogaia kullanmaya basladım. Basladıktan sonra kakası ishal gibiydi bi kaç gün. Kötü kokuyordu ve ben bunu tamamen biogaia ya yordum . Devam eden günlerde kakada mukus gördüm doktora gittim ve gazdan dolayı oldugunu söyledi. Ben sürekli arastırdım alerji olabilir diye yazıyordu heryerde. Şuan 3 aylık oldu oğlum ve bir bucuk aydır kakasında düzelme olmadı yeşil ve mukusluydu. İki hafta önce süt ürünleri kuruyemişler yumurta dana eti domates yemeyi bıraktım. Kakanın rengi normale döndü ama hala mukuslu, hala gürültülü kaka yapıyor, ve hemen hemen her emzirmeden sonra kakasını yapıyor. Geriye bir tek yediğim kuzu eti ve ekmek kaldı süphe duymam gereken. Sizce bebeğim alerjikmi yoksa gercekten gazdan dolayımı bu şekilde.