Azraaa Merhaba arkadaşlar ben prima kullanıyorum ama bebeğim her büyüdükçe bezlerin fiyatida baya artıyor ebebekte baktığım baby me daha uygun geliyor kullanan ve öneren arkadaşlar varmi acaba lütfen cevaplarınızı bekliyorum
S_D Azraaa ben kullanıyorum memnunum da prima ve sleepy taşırma yaptı bende canbebe de ben begenmedim en son baby me aldım fiyatına göre iyi bence
Zlyha Sleepy kullanıyorum bazen sitesinde çok güzel kampanya oluyor gayette memnunum hem hesaplı hemde kaliteli.