Benim bebeğiminde olmuştu bi anda çıktı yüzü hep isilik oldu bende baktım hatta burdada post acmıştım korktum alerjisi falan varmı die de cok Yüzünü yıkadım 2 günde bir banyo yaptırdım geciyor zamanla hala var biraz benimde 2 hafta 3 hafta önce olmuştu şimdi yavas yavas gecti biraz boynunda var sadece