Çok üzerine gitmeyin zamanla vazgeçiyorlar. Onların bu hareketi yapması doğal, dişler ses çıkarıyor ve buna ilk defa şahit olmaları ilgilerini çekiyor. Ben de ilk yaptığında delirmiştim arkadaşımı arayıp sordum geçiyor üzerine gitme dedi ve gerçekten geçti. 🙏🏻🥰