Sevgili anneler burda bir sürü POST açılıyor Aşı ya gitmelimiyim ne kadar güvenli geciktirsem olur mu gibi eşim aile hekimi kendim.de saglikciyim her aşının belirlj bir zamanı vardır bebeğin bağışıklığı için ne ertelenebilir nede başka birşey boşuna Size bize gün vermiyorlar evet ortalık iyi değil ama eşim dahil tanıdık diğer asm ler öyle düzenli titiz bir şekilde çalışıyorlar ki bebekler için gebeler için elinden gelen her detayı yapıyorlar belirli gün veriyorlar temiz odalara alıyor hiçbir hasta almıyorlar siz ne kadar düşünüyorsanız inanın onlarda düşünüyorlar şu virüste bebeklerin etkilenmeme sebebi bu yapılan aşılar lütfen yaptırın ihmal etmeyin 😍