Emircik Dışarıda patır patır ölü sayımız çoğalıyor inst bir acıyorum yumy yumy meydan okuyorum pastalar börekler çörekler ben anlamıyorum acaba kendi ailelerinden olsalar ölenler yumy yumy ölüyoruz mu dicekler anlam veremiyorum görümcem sürekli paylaşıyor en sonunda dedim ki sütüm sisiyor senin yüzünden ben yapamıyorum bebeğimden valla yeter engelle storilerden dedim her yaptığından gönderiyor 😂 ama insanlığımız gerçekten kötüye gidiyor
Gezginprenses Emircik insanlar streslerini bu şekilde atıyor olabilir. Ben paylaşmıyorum ama ekmek vs. Yapanları gördükçe mutlu oluyorum ne kadar dışarı çıkmasalar o kadar iyi diye.. virüs var diye oturup depresyona girecek halleri yok demek ki o şekilde mutlu oluyorlar. Ben şu hala tiktokta götü başı sallayanlara gıcık oluyorum. Allah affetsin virüs şunları götürsün diyorum 🤭
GokturkAlp Baktım herkes bi ekmek yapma sevdasında,dedim bi eksik kaldım herhalde, bende öğrendim yaptım valla.Ama tabi sağda solda paylaşmadım büyük başarımı :))
teachersrn GokturkAlp 20 gündür evdeyim hala ekmek yapma girişiminde bulunmadım, çok tembelim herhalde ben 😂😂
Emircik Gezginprenses o ayrı bir konu tiktok bu da can sıkıcı ama stres atıyor lar ama ne bilim bana yanlış geliyor yenen içilen yapılanın gösterilmesi belki yiyemiyor alamıyor yapamıyor beceremiyor hersey 😀
Tosbigim Herkea bir şekilde kendini oyalıyor. Kimisi oyun oynarayarak kimisi kendini mutfağa atarak. Ben bebekten fırsat buldukça mutfağa koşuyorum..🙃
GokturkAlp teachersrn hahahaj bende bugün girişimde bulundum :)) Level atlamayı planlıyorum, kıymalı pide, lahmacun, pizza hamurun türevleri 🤣
GokturkAlp Ya şaka biyana, evet oylanmak vs tabiki gerekli hayat devam ediyor sonuçta. Fakat İnsanların duyarsızlaşması gerçekten çok büyük bir trajedi.
Emircik GokturkAlp iste bende bundan bahsediyorum millet olarak hem duyarsızız hem merhametsiziz arkadaşımın teki aradı sizin oradaki A101 tam nerde bebek yıkama kovası geliyor Muş alıcam burda kalmamış arkadasım dedim hiç haber izlemiyormusun dışarı çıkma diyorlar bizler tasıyıcıyız Ananaen deden ölsün istermisin diyorum aman sacmalama sende dedi bana nolcak Bundna dedi gerekli olmadıkça çıkma deniyor sen kova derdindesin en çok görülen illerin arasındayız diyorum gülüyor birsey olmaz diyor
Gezginprenses Emircik Tabiki de yanlış savunmuyorum ama bu süreçte psikolojimizi de korumak zorundayız. Kendim asla yemek vs. Paylaşmam ama nedense bu süreçte herkesin her yaptığını hoş görüyorum. Dışarı çıkma dışında 🚫
Emircik Gezginprenses insanlar yarış içinde sırf paylaşmak icin meydan okumak icin yapıyorlar garip gelen bu zaten bana ama yine çıkıyorlar o pastalar böreklere malzeme dayanmaz haftada bir market pazar 😀
Gezginprenses Emircik hahaa onlar stokçu tayfa bütün market raflarını boşuna mı boşalttılar. Yine de boşverin takılmayın. Evlerinde otursunlar da gerisi önemli değil 😊
FatmaKS Emircik bende paylaşmıyorum ama napsınlar mood diye sürekli asık suratlarını mı atsınlar 🌚 onlarda öyle rahatlıyo demek ki boşverin 🤷🏻♀️