Merhaba hanımlar,maalesef bir uyku düzeni oluşamadı tam oldu diyorum başa sarıyorum,cok yorgun ve uykusuzum..10 aylik olduk gündüz ve gece uykusu için önerilere açığım,benim gibi olupta bu durumu halledebilmiş anneler var mi?oğlum gündüz en fazla 10 dakika uyuyor gecede sürekli huzursuz ve bir türlü dalamiyor 😣😣uykuya resmen hasret kaldim zombi gibiyim evde 😣😣