aselin_annesi Kızım 3 aylık sadece anne sütüyle besleniyora benimse bağırsak düzenim bozuldu arkadaşım kefir iç iyi geliyor dedi ama bilemedim tereddütte kaldım yorumlarsanız sevinirim
Mrv27 aselin_annesi bende merakta aldım ama hiç güzel bir tadı Yok ayran iç daha iyi canım papatya cayıda rahatlatıyor bol su iç düzene girersin
ArifeNurDuman aselin_annesi bende bağırsak problemi olmadığı halde sırf süt yapıyor diye kefir içiyorum ve çok şükür oğlum 5,5 aylık halen yalnızca anne sütüyle besleniyor
kubraege aselin_annesi kefir içilebilir tabi, ayrıca bağırsak sistemi için bitkisel bir şurup var adı duphalac o da çok iyi hem hamilelik hem emzirme döneminde kullandım bitkisel olduğu için.
ArifeNurDuman aselin_annesi aynen çok süt yapıyor bende. Tesadüfen keşfettim ben de ve artık günde 2 bardak içtiğim oluyor
ArifeNurDuman aselin_annesi rica ederim özellikle gece yatmadan için dinlenme halinde vücut daha fazla süt üretiyor