hastane bana daha güvenli geliyor. aşımız için özel hastaneye gidip yaptıracağım. sağlık ocağı küçücük, içerde insan olsa koridorunda kolunu çarpmadan geçmek bile çok zor. gittiğimiz hastane çok büyük, insanlarla mesafeyi çok rahat koruyarak doktorumuzun yanına kadar gidebiliyoruz.