Zeyno111 bize ilk kontrolde damla yazdı, sonra tekrar yazmadı gerek yok dedi 🤷♀️ Bebek 2 aylık şu an. Çapak oluyor gözlerinde yapışıyor, o gözü daha kısık sanki küçük gibi üzülüyorum 😔 günde 8-10 kez pamukla siliyorum, masaj yapıyorum en ufak ilerleme yok