Kızlar oglum pazartesı günü bır aylık oluyor.Fızyolojık sarılıgı vardı ılk etapta en son 15 gun once gıtmıstık sarılıkta ılerleme yok dedı doktor bız de gozlemlıyoruz sukur sarı degıl artık bedenı ve goz ıclerı ama o doktor kılo boy vs her sey ıcın gelın tekrar demıstı bız tabı vırusten dolayı gıtmedık sızce ası yaptırmaya mecbur gıdecegım haftaya hepatit b asısı ıcın cocuk doktoruna kontrole de gotureyım mı sanırım kılo yetersızse takvıye verılıyormus gaz ıcın damla verılıyormus gaz durumuna gore ne yapmalıyım?