Sarenur_Kara Aptamil prosyneo kullanıyorum fakat korono virüsten dolayı şuan bulamıyoruz bende elimde olanlar ile aptamilin normal mamasını karıştırsam yani 2 ölçek ondan 2 ölçek ondan gibi olur mu arkadaşlar
mihrosum Sarenur_Kara canım mm adanada eczaneden alıyorum belki sana kargo yaparlar sorarım istersen. Aptamil dıger mama cok kotu kızımı kabız yaptı ve cok gaz yapıyor bende prosyneo kullanıyorum
Cnprtk Sarenur_Kara ben mesela aynın dediğin gibi markette bulamadım bebelac gold ile bebelac normali karıştrdım hiç bişi olmadı çok şükür
Asgmnnnkmm10 Sarenur_Kara ben aptamil ar ve normal aptamil birlikte kullanıyorum doktor tavsiyesiyle 3 ölçek normal 3 ölçek ar
mihrosum Sarenur_Kara fehiman eczanesi kuzum hemen ara sakın normal olanı kullanma benım yavrum gunlerce gazdan hem agladı hemde kaka yapamadı