Goktepe16-04-19 merhaba canim, benimkide aynen memeyle uyuyodu. 3gun cok zor oldu tabi uyandi meme yok (ben uzerine sirke surmustum kotu koksun diye) acip gosterdim uf oldu dedim o da koklayip agliyordu . 3gun sonra rahatladik. Esinizin ve ya bir yakininizin yaninizda olmasi buyuk destek olur. Benim annem yanimdaydi cok yardimi deydi sagolsun