Ogretmenanneee 4ay asısını yaptırdım bugun atesı yukseldı ne yapmalıyım? Nasıl bır kıyafetle yatırmalıyım?
-erCansu- Ogretmenanneee normal giydirdigin kiyafetten daha ince giydir canim atesi kac ki calpol yada fitil at onun disinda ılık suyla eklem yerlerini silebilirsin emziriyorsan bol bol emzir bikac cay kasigi suda verebilirsin ates olunca su ihtiyaci oluyomus
Dogavesultan Ogretmenanneee calpol ver 1 çay kaşığı ince giydir üzerini fazla örtme ince penye battaniyeyle ört
Zumraa12 Ogretmenanneee çoraplarına bir kaç damla limon sık giydir bizde işe yaratmıştı canım dolven verip ince giydir inşallah geçer
Dorukcummmmm Ogretmenanneee lütfen başında nöbet tutun gerekirse uyumayın geçecektir elbet ama alarm falan kurun tedbiri elden bırakmamak lazım çok geçmiş olsun
Ogretmenanneee 37.4 du calpol verdım sımdı uyuyakaldı ince battaniye örttüm corabını cıkardım panık yaptım ilk defa ateslendı
Dyg_brn Ogretmenanneee biz de de olmustu ilk defa 4aylık aşımızda calpol verdim yarım ölçek 2 yada 3gun ates devam etmişti ağır geliyo demek ki bu 4ay aşısında duyuyorum hep bunları
Neslihanbew Ogretmenanneee calpol etkisini bi jaç saate gösterebiliyor dün bizim öyle oldu ama büyğn gece eşimle nöbetleşe baktık ateşine ara ara
Zeyno111 Ogretmenanneee Kıyafetlerini inceltin uzun kolsa kısa kol kalınsa ince gibi sonra bez koltuk altına alnına eklem yerlerine ılık koyabilirsiniz baktınız geçmiyor ölçeğine göre calpol verebilirsiniz inatçı çıkarsa fitil öneriliyor.