Elamm ben bebegımde süt alerjısı oldugunu dusunuyorm belırtelerı mevcut cnku persmbe doktorumuza gıdıcz ası gunu dundu yaptırmadım , cnku okudugum bı yerde bebegın alerjısı tesbıt edılmedıgı ıcın asının yan etkısı cok olmustu, zaten butun bır gece okudum bu alerjısınıde dusunup kızıma yarar zarar ılıskısıne gore yaptırmamayı tercıh ettım. Oglumdada yaptırmamıstım 5 yasında daha hastane yuzu gormedı masallh 🙏🏻