Ummeymen Hanımlar ben seneler evvel henüz reşit değilken emeklilik hesabı açmıştım 4 5 ay belki daha uzunca aylik belli bi miktar para yatırdım sonra işten çıkınca odeyemedim. O paraları alabilirmiyim acaba
Ummeymen sedaykn çok teşekkür ederim hanımlar çok geç oldu ama yeni aklıma geldi ınsaallah şu süreci atlatalım da gidip alayım
GamzeSarp Ben bankacıyım alabilirsiniz. Bireysel emeklilik birikimimi bozdurmak istiyorum dediğinizde yardımcı olucaklardır. Yalnız eksik alırsınız erken çıktığınızdan kesinti olur bilgi