Ayrıca avent biberonla verdim ilk zamanlar ama bırakmadı memeyi benim bebeğim , her bebek ayrıdır deneyerek görebilirsiniz cünkü sırınga kaşık işkence oluyor bi müddet sonra. Benim bebeğim sarılık oldu bunları yapmaya çalışırken verdim biberonu. Hala da bazen gün içinde bir öğünü biberonla veriyorum 2 aylığız nerdeyse özellikle gece beslenmesinde az içtiği için tam öğününü biberonla tamamlatıyorum uyumadan