Pozitif vakaların olduğu bir hastanede çalışıyorum. Beta hcg 89 çıktı. Keseyi görmeden idari izne ayrılamayacağım sanırım. Ve cok endişeliyim. Şu süreçte… tabi inşallah kimyasal gebelik değildir🤷♀️ Oğlum 15,5 aylık şu anda. Benim gibi olup idari izin alan oldu mu