Benim oğlumda da aynı sıkıntı vardı bu yüzden 4 5 kere doktora gittim sonunda bi doktor kafatası röntgeni çekti ve geniz kanalı darmış. Kafatası büyüdükçe o darlıkta genişleyecekmiş 7. Ayında geçer dedi ama 1 yaşına kadar da sürebilir demişti. Bu süreçte sık sık burnunu yıkayıp Çek demişti. Şimdi 6 buçuk aylık çok şükür geçti 🙏🏼 Ben hep izotonik su ve şırıngayla burnunu yıkayıp ortibebeyle çektim günde en az 5 6 kez