Alisa58 Bu tarz şeylerle çok karşılaşıyoruz. Gelen kişi borcum yok diyor. Fakat gecikmeli yatırdıysa bile faiz işlediği için kalmış olabiliyor veya gecikmeli yatırdığı için mesaj geç gitmiş olabiliyor. Bu durum da kafa karıştırıyor haliyle. Sistemden kontrol etmek gerekir net birşey söylemek için. Garanti de belki bu süreçte telefon bankacılığından bu gecikmenin sebebini açıklayabilir. Hassas bir dönem bankalar sıkıntılı dikkat edin derim.