cnn-48 Doğumdan sonra göbek bacak ve ellerim kaşıntıdan mahvoldum ne yapmam gerek bu normal midir? Heryerim kabarık kabarık oldu basına gelen var mı ?
Kumsal06 cnn-48 bende ayni durumdaym.arkadasm krem onerdi onu aldm iki gundr suruyorm birz daha azaldi.kasntm artk vucudum yara icinde kalmsti . :(
iremceren cnn-48 benim oldu, kollarımda göğüs çevremde ve boynumda 1 hafta 10 günde kendiliğinden geçti. Krem kullanamdım emzirdiğim için. Stresten falan diye düşündüm ben, sezaryen doğum yapmıştım ona bağlı da olabilirmiş yaşayanlar olmuş 🤷🏼♀️
Damlaakin cnn-48 ben 10 Şubatta doğum yaptım (sezeryan ) daha geçen hafta bitti kaşıntı özellikle akşamları oluyordu bacaklarım yara içindeydi resmen kaşımaktan ama kendiliğinden geçti birşey kullanmadım
iremceren cnn-48 ilaç kullanıyosanız onları doktor onayı ile kesmeyi deneyebilirsiniz, bana o da önerilmişti. Çok geçmiş olsun zor biliyorum ama bir anda geçiyo 🌸