Eğitimden ziyade bebekler uykularını rutin haline getiriyorlar, benim oğlum 3 gün öncesine her gün ayni saatte öğlen uykusunu yapardı (15-30 dkk bile olsa) aksamda kendiliğinden hiç birsey yapmadan aynı saatte uyurdu. Ama bu aralar pek bir huysuz, geceleri 1 saatte bir uyanıyor ağlıyor