Kızlar ben normalde özel bolgemi kuaförde aldiriyorum en son aldirdigimdan sonra benim baya kaşıntı tutmuştu vajinami acaba hijyene mi dikkat etmediler falan diye düşündüm neyse o bı sekilde geçti ama ben hani şu iç dudak kısmı varya tüysüz yer orda ufak bı kesik farkettim kanıyordu galiba ben kasirken yaptım falan diye düşündüm neyse bugünde kendime ağda yapayım dedim malum kuaförler kapalı ağda yaparken tam o dudak kısmını alcam agdayi sürdüm gerdirdim bı baktım sanki kesik gibi kanıyor aynı her ben gerdikdircede açıldı yara baya kanadı zar zor agdayi yaptım ama bu neden olmuş olabilir başına gelen varmı sizce şu anda da yanıyor orası hele tuvaletimi yaparken çok fena sizce bu benden kaynakli mi yoksa bi hastalık falanmi yani mantar mi böyle olurmu bilemiyorum 😒