Bebeğim iki bucuk aylik emme sirasinda emmeyi birakip cevreyi seyrediyor daha once emerken boyle yapmazdı gayet guzel emerdi simdi iki emiyo iki dk bakiniyo yine emiyo yine birakiyor Meme reddi denen şey boyle bisey mi yoksa cevredeki uyaricilar mi dikkatini çekiyor. Daha once böyle bisey yasayan var mi?