Musab0121 Emel22332 yeşil kartlilara veriliyor deniliyor bide cocuk maasi alanlar. Tabi bunlar oncelikli alanlar diye biliyorum
myloves23 Emel22332 canim zaten yesilkartlilara veriliyor sen alırsın. Doğum tarihinin son rakamı nedir
AsilDorukAnnesi Emel22332 acikkapi.gov.tr den başvuru yapılıyor diye duydum. Bilemiyorum doğru mu ama
Emel22332 myloves23 ikimizin de sağlık güvencesi bile yok yapamadık yeşilkart sizce verirler mi bana ne yapmam lazım utanıyorum gitmeye
Musab0121 Emel22332 bilmiyorum inanki. Sadece amcamin eşi cocuk maaşı alıyor diyarbakırda.. onlara vermisler.
Gizgiiiz myloves23 otomatik yatacak olanlarda yeşilkartlılar yazmıyor ama internette bence bir yere başvurması gerekiyor
Gizgiiiz myloves23 Benım ailem parasını çekti bugün ama kardeşim engelli olduğu için otomatik yatmış başvuru yapmadılar Sigortalara vereceklerini düşünmüyorum ailemde de kimsede sigortalı yok