Kızlar iyi akşamlar
5.5 aylık oğlum var emerken uyuyo ve emerken başı ve kolu titriyor en fazla 20 saniye bilemedim 30 saniye titriyor 2 gündür bu olay var 2 günde 2 def yaptı bu durum beni korkutuyo başına gelen var mı acaba durumlar malum hastaneye gitmek istemiyorum yardımcı olur musunuz ilk bebeğim ve kendimi iyi hissetmiyorum