Eminos GokturkAlp aynen valla ama fikrimi beyan ettim her seferinde aciliyor bu post korona asisi ciksa yaptirmiycakmisiniz diye bugun dusuncemi beyan edeyim dedim
Seydameva [ ] Türkiye’de teorik olarak aşı karşıtlığı yapan minik bir azınlık dışında dini kaynaklı dedikodular ile gittikçe yaygınlaşan bir aşı karşıtlığı oluştu. Bu toplum sağlığı için tehdit haline gelmeye başladı, Sağlık Bakanlığı da konu hakkında bilinçlendirme çalışmaları yapmaya başladı. Happy Mom ve Happy Kids uygulamaları ile yüzbinlerce annenin kullandığı bir platform olarak biz de bu konuda devletimizin çalışmalarını destekleyecek bir politikayı hayata geçiriyoruz. Artık platformlarımızda aşı karşıtlığına karşı sıfır tolerans sloganı ile hareket edeceğiz. Aşı karşıtlığı meselesi artık kişisel özgürlük alanından çıkmış ve bir toplum sağlığı sorunu haline gelmiştir. Bu nedenle karşıt yorumlar silinmiştir.💐 Sizden de isteğimiz aşı karşıtlığını destekleyen bir yorum ya da başlık gördüklerinde “işaretle” özelliğini kullanarak bize bunu bildirmeniz.
Cnsakf Begumke olmaz anam olmaz onuda yaptırmazlar. Dış güçlerin oyunu bu çocuğuma virüs yükletmem derler. Bunlardan kurtuluş yok