Canım su dönemde senin gitmen bu dünyadan yok olmamla es değer, hangi cocuk olursa olsun o tepkiyi verir. Hatta saklambaç oynarken vok küçük nesnelerin arkasına saklanırlar ve gorunmediklerini düşünürler. Normal bir süreçtir. Bağlanma sadece kiz çocuklarına özgü değil-dir. Şu sıra istesen de başka çocuklarla oyun kuramaz. Aynı yerde oynarlar ama her biri kebdi icinde farkli oyun kurar. 3 ile 5 yaş arası bağlanma şekillerine dikkat etmeliyiz ki gelecekte sağlıklı bireyler olsunlar.bununla ilgili yazılar mutlaka vardır okumani tavsiye ederim.gule güle buyusunler