Kızlar merhaba 4 nisanda 3 aylık olacağız. Sadece anne sütü alan bebeğim dünden beri kaka yaparken zorlanıyor. Çişini yapıyor gayet iyi ama kaka… Dün akşam üstü yaptı kakasını gece de eşimin yanına bıraktım geveliklerini almaya gittim oğlumdan bi çığlık koptu ağlamaya başladı koştum geldim eşimde korkmuş iyiydi bi anda ağladı dedi. Uğraşlar sonucu biraz keyfini yerine getirip uyuttum bu arada sabaha karşı 4 oldu. 5 tr yine bi çığlık …. dualar açtık eşimle uyuttuk … öğlwn 2 de yaptı kakasını bu saat oldu yine yok karnına dokundurtmuyo resmen sürekli uyukluyo 🤷♀️🤷♀️ uzun oldu ama yyaşayan ya da bilgisi olan varsa 🙏🙏😔