Fatosumum
Fatosumum Ben de daha dün doktorumuzla konuştum gel ben sana yapayım burun aspiratörüyle ister misin çok güzel yaparım dedi ben de istemem dedim ee o zaman bebeğini de üzme dedi önermedi burnun mukozasını bozuyormuş sadece serum fizyolojik kullanın günlük temiz hava aldırın açılır dedi