Merhaba arkadaşlar ben erken doğum yaptım gebelik zehirlenmesi geçirdim 35 haftada doğum yaptım tansiyonum yüksekti hep 18/10 olunca doğuma aldılar.şimdi kızım 6 aylık oldu tansiyonum düzelmişti tekrar yükselio ne yapacağımı bilmiyorum.doktora gitmiştim sorun yok dediler.şimdi tansiyonum yükselio baş ağrısı yapıo ne yapabilirim önerireleriniz varm
ı