Kızlar bebeğim bugün öğlen beni emdi ve sonra kusmus hemen doktora getirdik yatış verdiler 5.45 de emzirebildim azıcık oda durmuyordu yoksa. Akciğere süt kaçmasından şüphelendim dedi doktor test yaptı ama Bn sonuçlar hakkında bilgi alamadım doktor gitti çünkü beni bilgilendirmeden bebeğim küvezde ama solunumu iyi beni emerken de iyiydi sizce beni şuan önlem amaçlı tutuyor olabilirler mi bebeğimle. Dua edin sonuçlar iyi olsun lütfen daha 18 günlük 😔