Bir yaşına girdik zatne iştahımız kötüydü sabah yumurta öğlen tarhana şehriye yoğurt çorbası hangisi varsa ikindi yoğurt akşam meyve günde 3 kere de mama içerdik ama 3 gündür çok zor yiyor normalde ellerini tutardık kaşığa vururdu çünkü 3 gündür elini tutturmuyor mama sandalyesinden ayağa kalkıyor çok zor yiyor eski halini arar oldum 😞