Esraela_ Kizim 6 ay 8 günlük bugün fark ettim dis etinde kirmizi bi nokta var ve simdi atesini ölctüm 37,7 disimi patlicak acaba ates onla alakali olabilirmi? Virusdan dolayi korkuyorum atesinin yüksek olmasina :(
Zeynepdagdelen Esraela_ canım sakin ol oda ısısından bile 37.7 olabilir yüksek ateş değeri 38.5 ten itibaren sayılır sen üzerini incelt bebeğinin diş çıkarıyorsa 38e kadar çıkar eğer 38 üzerinde ve inatçı bi ateş ise enfeksiyon olabilir
Kiviefe Esraela_ canım korkma öncelikle bebekten bebege degişir ates durumu benim oglum 38 hatta 38.7 ye kadar yükseldi gittik dr idrar ve gaita testi yapıldı temiz cıktı. Dişten dolayı üst dişler kabarık kırmızı ve mordu yani diş ateside yükselebilir. Dr iletişime gecin ve sirke kolonya falan sürmeyin önce düşürür sonra daha da yükselir geçmiş olsun 💮
Zeynepdagdelen Uyurken sıksık kontrol et 38 i geçerse ılık duş ve calpol ver baktın hala yükseliyor 4 saat sonra Sloven ver. O zaman da düşmezse doktorunu ara sor canım geçmiş olsun Allah şifa versin