Ferhanikra Kızlar özür dilerim biraz özel Bir durum Ama testim pozitif ve bugün lekenme gibi kanamam var adet değil kaç satır çok az bir şekilde ve çok koyu kahverengi böyle düşük mü oluyor ya yerleşmemi 😒🤷🏻♀️
Deletedmom138 Ferhanikra bende hamileyim şuanda ama bende de kahverengi akıntı oluyordu ara ara doktorumu aradım 1 hafta önce bana kırmızıya dönmezse ve artmazsa önemsiz dedi şimdi 13 haftalık hamileyim yerleşme kanamam da olmuştu ama çok açık pembe renk te
Ferhanikra Deletedmom138 evet bende öyle biliyorum birkerede kzımda oldu doktor kırmızı olmasın demişti