Merhaba güzel anneler 8.5 aylık bebeğim yaklaşık 2 hafta öncesine kadar gündüz uykusunu reddediyordu şimdi ise 2 saatte bir uykusu geliyor ve uyumak istiyor ve bununla birlikte gece sadece 1 yada 2 kez emmek için uyanıyor diş çıkarma evresinde olduğu için merak ediyorum bu durum sizce normal mi? Uyuyup büyüycek tabi ama işte anneler herseyde kafasına takıyo