Deletedmom389 canım göbek fıtığı olmuş galiba bizimde böyleydi hatta dahada dışarıdaydı korkma sakın inşallah düzelicek birşey şimdilik elleme bi kaç aylık olsun her altını açtığında hafif elinde içeri bastır kendiliğinden düzeliyor, doktor bir yaşına kadar düzelmezse ameliyatla duzeltiriz dedi ama gerekte kalmadı zaten doğuştan olan birşey, sen yinede doktoruna bi danış geçmiş olsun