Begonia4 Çok fazla. Bende oğluma 1. ayı bittikten sonra 90, 120 veriyordum. Kusuyordu ama anlamadım fazla geldiğini doktor kontrolünde 1ay dolmadan 1 kilodan fazla almıştı. Öyle mamayı azalttım. Sütüm de artmıştı ama ben sütüm yokmuş gibi çok mama verdim. İnsan anlayamıyor maalesef ilk çocuk olunca.