Herkese merhaba sevgili anneler benim size danışmak istediğim şey şu bebeğim 2.5 aylık bu aydan itibaren onunla neler yapabilirim ne gibi oyunlar oynayabiliriz ne gibi kitaplar masallar okumalıyım . Daha çok erken diyenleriniz olabilir anlayacağından değil zaten şimdiden haşırr neşir olsun aşinalığı olsun ve kaliteli vakit geçirmek adına soruyorum her türlü bilginize açığım sevgiler 🌼