Saida_Safiye ZmrtDila dün yaptirdik sabah 8-30 ilk olarak girdik eldiven maska takip yapildi zatan içariya artik kimseni almiyprler miş tek tek giriyor bi de sadaca hamile ve bebekler aliyorler
canparcam123 Asyatn sız arayıp sorun ben 13 aralık diye biliyordum bugün aradım aşılar için gelelim diye söyledi 13nisan da değil 10 nisanda gelin
Zumraa12 ZmrtDila biz 4+7yiz 1 hafta önce yaptık 2.ay aşısında ateş yaptığı için gitmeden 1 çay kaşığı dolven verdim şükür sonradan ateş yapmadı
Duriko ZmrtDila biz bugün 4 aylık aşıya gittik oldu bitti çok şükür 🤲 sağlık ocağına maskesiz almıyorlar içeriye tek tek alınıyo gelenler gayet temiz ve hijyenikti herşey👍
ZmrtDila Ateş Yapmadı Galiba Gidenler boy kilo bakıyorlarrmıııı Acaba kaç olucakkk kuzum sizinkilerrrrr